lørdag 12. mai 2012

PROBLEMSYING

Av og til kan den enkleste ting bli fryktelig vanskelig når en ikke klarer å koble oppskriften riktig!Denne sminkepungen har eg virkelig jobbet  med,men ikke gitt meg!,takka være det flotta lyse stoffet med rosene.Fikk av min datter:-))
 
Tabbene  eg gjorde:Først av alt skar eg stoffene,til to for å være sikker på at dette var så lett,for korte.I samme slengen mens eg var i gang med kniven,skar eg til for,bunnplate som foret."Sponplatene" skar eg rett,der hadde eg laget meg pappmal.Den første liminga hadde eg forstått,liminga nr.2 starta neste tull!Limte lika godt hele foret fast,sto ingenting om for,men.........sydde da lika godt en bunnsøm gjennom alle lag,noen innbrett av stoff fikk eg ikke ,men...Så var det hjørnene som skulle sys,da starta problemene,og eg forstod at her er det noe riv ruskende gale.Sprettekniven måtte frem og brukes,det er ikke ofte,lager kort ut av feilene mine da,men dette ble for stivt!Så fann eg en nydelig glidlås med paljetter som ikke kunne deles i to,maskinsying kunne eg bare glemme!Resten forstod eg,bra jobba:(



Dette er den minste sminkepungen,den største er klar oppskjært,skal gå som en lek,pillepungen etterpå,da forstår eg dette,Supereasy!!

1 kommentar:

  1. Når det først skjer seg, vakkar det ofte på seg med fleire ting. Det er frustrerande både med tanke på tid og produkt, men så er det lærerikt då;) Men resultatet ser no veldig fint ut her i alle fall;) Og stoffa var skjønne! Ønsjer deg ei fin helg;)

    SvarSlett