søndag 8. april 2012

UNDERFUNDIGHETER!

"Circel of  Friends"Var konkurransen til quilterene fra diverse verdensdeler som hadde utstilling på NQF sitt årsmøte!Noe som eg bare måtte prøve meg på!Utgangspunktet var et akvarellbilde fra ukjendt designer,så var det bare å leke seg. Har lekt meg med diverse pyntesømmer,og bare brukt syfoten på maskinen,gikk jo som en lek. Dette var skøy:))Da bildet var helt ferdig, oppdaget eg  at det passet utrolig bra  til fotografiet vi hadde fra før i stuen.Fotografiet er av is i elven,helt utrolig kor flott det er har en øye for slikt!Noe som min tidligere sjef,hobbyfotograf Reidar  kan!

4 kommentarer:

  1. Det var veldig mange fine sirkelbilder, ja! Og ditt ble jo også kjempefint;) Artig at det stod slik i stil;) Jeg har også lyst å prøve meg på slike en dag;)

    SvarSlett
  2. Så flott bilde det blei!!
    Du er jammen flink å sjå sjøl du ;O)
    Fortsatt god påske Margrethe :o)

    SvarSlett
  3. Dette bildet ble utrolig lekkert! Nydelige stoffer fine sømmer.

    SvarSlett
  4. Så fint bilde! Stilig at det var sirkelformet:) Det må være gøy å leke når resultatet blir så bra!

    SvarSlett