torsdag 8. mars 2012

REISEVESKE,som som aldri blir brukt:(!Uheldigvis!

I 2004 hadde vi minikurs for oss selv i Harding Quilten,en fra laget som kurset oss.Vi kjøper på ulike linjaler,men kan vi bruken av de alle?Snakker for meg selv,NEI:(Vi skulle lære bruken av linjalen:Square In A Square,av Jodi Barrows 1995.Vi sydde en god del blokker som skulle bli en reiseveske Inni vesken er det mange  ulike størrelser på lommene i foret,med tanke på sykursveske.Har prøvd meg på ulik dekoreringsteknikker på de lyse feltene i blokkene,som stitchery,serviett decopage.Noen av knappene kommer fra Bejing,da vi var å shoppet der,minner!Knapper er også sydd under bunnen,så vesken ikke skal bli så skitten under bruk:)Det er ingen fare med min veske,desverre,har brukt den en gang på reis.Står til pynt på hobbyrommet,så mye ARBEID!!!Hankene tok eg fra en gammel skinnsekk eg sjelden og aldri brukte!!!

1 kommentar:

  1. Her er det bare en ting å gjøre: Ta veska i brukd! Den er for fin til bare å stå der!

    SvarSlett